Treballa amb nosaltres

 

Participa en el projecte GuinotPrunera integrant-te en un equip multidisciplinari de més de 200 professionals i prepara’t per créixer personalment i assolir els teus objectius professionals.

Anterior Siguiente

Les nostres ofertes

GUINOTPRUNERA somos ALTHENA neix en 1905 amb el propòsit d'oferir serveis immobiliaris, per aquest motiu ens converteix en una de les empreses amb major trajectòria en aquest sector a nivell nacional. Les tres àrees de negoci en les quals oferim un servei excepcional són: Consultoria i Intermediació Immobiliària, Gestió de Patrimonis i Administració de comunitat de propietaris.

Estem davant un projecte d'expansió i requerim ampliar el nostre equip comercial a Barcelona amb una posició de comercial residencial. Si el que estàs buscant és formar part d'una empresa moderna, innovadora, compromesa i formar part d'un gran equip qualificat amb qualitat humana on poder desenvolupar la teva trajectòria professional dins del sector immobiliari, continua llegint…

RESPONSABILITATS:

  • Captació de propietats residencials (venda i lloguer) a Barcelona
  • Gestió i ampliació de la cartera de clients
  • Assessorament personalitzat a compradors i venedors, acompanyant-los durant tot el procés de negociació.
  • Elaboració de plans de màrqueting per a les propietats (fotografies, vídeos) 
  • Organització i realització de visites comercials a les propietats.
  • Seguiment i tancament d'operacions, garantint un servei excel·lent i orientat a resultats. 

REQUISITS

  • Experiència prèvia en vendes, preferiblement en el sector immobiliari
  • Excel·lents habilitats comunicatives i capacitat de negociació
  • Coneixement de la zona de Barcelona i rodalia.
  • Domini d'eines ofimàtiques i portals immobiliaris.
  • Valorable: nivell mitjà/alt d'anglès o altres idiomes.
  • Vehicle propi i disponibilitat per desplaçar-se. 

QUÈ OFERIM: 

  • Contracte estable amb un atractiu sistema de comissions.
  • Formació inicial i continua a càrrec de l'empresa
  • Oportunitat de creixement en un equip dinàmic i professional.
  • Ambient laboral motivador i orientat a resultats 

Horari: De dilluns a dijous de 9:00h a 14h i de 16h a 19h; divendres de 9h a 14h.

Conveni: Intermediació immobiliària.

Tipus de contracte: Indefinit jornada completa (40h). 

 

GUINOTPRUNERA somos ALTHENA neix en 1905 amb el propòsit d'oferir serveis immobiliaris, per aquest motiu ens converteix en una de les empreses amb major trajectòria en aquest sector a nivell nacional. Les tres àrees de negoci en les quals oferim un servei excepcional són: Consultoria i Intermediació Immobiliària, Gestió de Patrimonis i Administració de comunitat de propietaris.

Estem davant un projecte d'expansió i requerim ampliar el nostre equip de Propietat Horitzontal a Barcelona i el Vallès amb una posició d'Administrador/a de Comunitats. Si el que estàs buscant és formar part d'una empresa moderna, innovadora, compromesa i formar part d'un gran equip qualificat amb qualitat humana on poder desenvolupar la teva trajectòria professional dins del sector immobiliari, continua llegint…

RESPONSABILITATS:

  • Convocar, organitzar i moderar juntes de propietaris.
  • Redactar i custodiar les actes, els contractes i documents legals.
  • Assegurar el compliment de la Llei de Propietat Horitzontal i altres normatives.
  • Assessorament a la comunitat. 
  • Gestionar les queixes, suggerències i peticions dels propietaris.

 

REQUISITS:

Experiència demostrable mínim d'1 any com a administrador de comunitats de propietat horitzontal.

 

QUÈ OFERIM:

Contracte estable.

3 dies de jornada completa i 2 dies de jornada intensiva.

Opció de teletreball un dia a la setmana

Intensiva durante el verano (25/6 a 05/9)

 

GUINOTPRUNERA somos ALTHENA neix en 1905 amb el propòsit d'oferir serveis immobiliaris, per aquest motiu ens converteix en una de les empreses amb major trajectòria en aquest sector a nivell nacional. Les tres àrees de negoci en les quals oferim un servei excepcional són: Consultoria i Intermediació Immobiliària, Gestió de Patrimonis i Administració de comunitat de propietaris.

Estem davant un projecte d'expansió i requerim ampliar el nostre equip de Propietat Horitzontal a l'oficina de Sant Gervasi, 52 de Barcelona amb una posició d'Administrador/a comptable. Si el que estàs buscant és formar part d'una empresa moderna, innovadora, compromesa i formar part d'un gran equip qualificat amb qualitat humana on poder desenvolupar la teva trajectòria professional dins del sector immobiliari, continua llegint…

RESPONSABILITATS:

  • Introducció i actualització del CRM (TAAF) de les dades alfanumeriques corresponents als clients (comunitats de propietaris).
  • Comptabilitat dels moviments econòmics corresponents a les comunitats de propietaris (factures rebudes i altres pagaments). 
  • Emissió dels fitxers rebuts corresponents a les quotes comunitàries, ordinàries i extraordinàries. 
  • Generació i revisió de les liquidacions anuals de les comunitats de propietaris.
  • Suport a oficines en qüestions relacionades amb back-office. 

Educació:

  • FP Grau Mig (preferiblement)

Experiència: 

  • TAAF: 1 any (preferiblement)

Tipus de contracte: Indefinit

Beneficis:

  • Ordinador d'empresa
  • Teletreball opcional

Horari:

  • De dilluns a divendres
  • Possibilitat de 3 dies de jornada completa i 2 dies de jornada intensiva

Retribució complementària:

  • 14 pagues

Ubicació de la feina: Barcelona 

Envia el teu currículum
 
T’agradaria formar part del nostre equip?
Envia’ns les teves dades i adjunta el teu currículum.
 

info@guinotprunera.com

Unim globalitat de serveis i atenció personalitzada a parts iguals. Ens agrada parlar clar, ser honestos i trencar els estereotips immobiliaris.